Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av iceluna - 29 oktober 2011 23:28

är på skrivar humör

 alla känslor innom mig skriker att få komma ut


ångest

ilska

besviken



jag vill ha min behandling hade förberett mig psykiskt osv för att börja nu mehn just nu skiter jag i allt vad BDT hetter dom kan köra upp sin jävla skit nånstans dom snackar om att det är viktigt att mn är redo osv JAG VAR REDO NUUUUUUUUUUUU inte i februari 

Av iceluna - 29 oktober 2011 22:12

alla dessa tankar som kommerde jobbigaste är när suicide tankarna kommer och allt känns så meningslöst.....dom har kommit ofta den sista veckan enda sen jag fick beskedet om att jag är tvunfgen att vänta på minnetende behandlig för min borderline blir uppskjuten alltså jag orkar inte mer har förberett mig så länge på det här och allt jävla strul funderar alvarligt på om dom vill få mig frisk där på psyk




var hos min läkare i veckan berättade att jag suttigt och skurit mig själv när jag pratade med min kontaktperson på psyk 



JAG HAR SJÄLVSKADEBETENDE


vad händer den gången jag skär för djupt på felställe??????????????????????????????????????????????????

Vem kommer hitta mitt blodiga lik?????????????????????????????????


Om jag tar en överdos?????????????????????????????

Vem hittar min kalla kropp?????????????????????????


har tagit nycklen från min far bara för att det inte ska vara han som hittar mig tror inte han pallar det




Allt är en röra JUST NU NJUTER JAG AV VARJE SEKUND AV MITT LIV FÖR DET HÄR ÄR JAG KLARAR DU INTE AV HETTAN LÄMMNA KÖKET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Tthis is me take it or leave it

Presentation

Älskad av en del
Är den jag är
Take it or leave it

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards