Alla inlägg under mars 2011

Av iceluna - 22 mars 2011 15:14

att sakna någon så mycket som jag saknar dig just nu, kan du någonsin förlåta mig?????? jag brände mina broar gentemot dig det var aldrig min mening.......... vill bara höra din röst känna din närvaro igen.............men den tiden är nog förbi min vän men en sak ska du veta att jag kommer alltid vara här för dig...

Av iceluna - 16 mars 2011 19:02

Varför ska det göra så ont innombords det känns som om man stack en kniv rakt i mitt hjärta och vred om........ fast värre.............orkar inte må så här orkar inte gråta mer utan att veta varför................just nu känns det som man faller handlöst ner för ett stup och allt är svart och man bara väntar på att bli krossad mot marken.......funderar allvarligt på att bara lägga mig och vägra gå ur sängen tills jag mår bra igen....................jag vill verkligen inte mer men ändå har jag inte mod nog att släppa taget......................... Den enda jag lever för just nu är min älskade bror

Av iceluna - 16 mars 2011 13:48

Just nu är det bara jobbigt.... Kan bara börja gråta utan nån speciell andledning....... Tårarna bara bränner i ögonen o rinner mer för mina kinder fan också har aldrig varit en person som gråtigt men vad göra sånt är livet

Av iceluna - 14 mars 2011 19:12

Det är livet största fråga är varför........................

Av iceluna - 14 mars 2011 17:32

Skulle jag någonsin få se dig igen så vet jag inte vad jag gör............ Ditt svek var fördjävligt man skriver inte elaka saker om andra människor på sin jävla blogg visst du la inte ut mitt namnmen alla som känner mig förstod ju det vad mig du pratade om...................EN SAK SKA DU HA JÄVLIGT KLAR FÖR DIG JAG KAN MITT JOBB OCH JAG SKÖTER MITT JOBB............... inte för att du läser det här men endå och att du inte vågade publicera min kommentar på det blogg inlägget var fegt gjort men säger bara en sak tur att din bror inte är en sån som sticker kniven i ryggen på personer.............du säger hur mycket du tycker om min bror och hur du saknade honom.........ETT GOTT RÅD HÅLL DIG BORTA FRÅN HONOM..... man såra inte lilla syster och kan förvänta sig vara vän med min storebror så som jag komenterade ditt blogg inlägg du har förlorat en vän om inte flera........................SO FUCK OFF

Av iceluna - 7 mars 2011 10:15

i dag gör det så ont i mig så jag tror jag spricker. allt man gör blir fel och jag har förlorat en vän igen men så får det vara livet går vidare............ och låter jag det bara vara ett tag så får jag nog tillbaka honom det blir lätt så när det är två som mår skit tur att vi har gemensam vän som betyrer så mycket för oss eller rättare sakt han har en vän jag har en bror...........nu ska jag ringa ett jobbigt samtal men det är så viktigt och det blir bättre när jag gjort det

Av iceluna - 1 mars 2011 22:17

chattade med en "gammal kompis" i dag och kom in på hur länge sen var det egentligen vi sågs jag gissade på 16 år och han säger 10 och berättar när vi senast såg något som jag borde ha kommit ihåg det var ett tillfälle jag borde kommit ihåg men det är helt blankt börjar bli lite orolig nu om jag börjar bli dement eller vad................. Och ju mer jag försöker minnas så finns det inte där kommer knappt ihåg något från den tiden av mitt liv egentligen varför??????????  hoppas jag kan få tillbaka minnet.....nu oroar jag mig för att behöva gå till jobbet för att lämna mitt sjukintyg bara tanken på det får mig att vilja kräkas och jag får panik...........känner mig instängd och allt är bara jobbigt.........önskar att det inte var så för jag älskar egentligen mitt jobb och mina tanter och farbröder som jag tar hand om men det har blivit för mycket jag hoppas att jag snart kan vara tillbaka på jobbet men vem vet tror det här kommer att ta lång tid.........

Presentation

Älskad av en del
Är den jag är
Take it or leave it

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards