Direktlänk till inlägg 17 maj 2013

Why

Av iceluna - 17 maj 2013 19:20

hela mitt liv har jag kännt att man inte har någon mening...  Från den dag jag föddes har jag varit död.... Har aldrig kännt mig delaktig aldrig fått tillhöra något allt jag älskat tas ifrån mig har fått klara mig själv och behövt visa en stark sida för att överleva..... Bara för att jag inte var som alla andra flickor så blev jag skickad till skoldaghem specialskola för problembarn jag togs i från min klass tidigt och fick komma till ett ställe där du var ensam och rädd hela tiden för dom större eleverna där fick jag vara man var bara nån jävla förvaring sen kom jag tillbaka men man kände aldrig att man var en i gänget längre man var så skadad efter dessa år att man aldrig litade på någon.........sen när man började högstadiet så jämfördes man ännu mer med min stora syster och hade inga vänner jag passade inte in............. jag skar mig jag tog en massa tabletter var suicidel.... Efter en överdos TVINGADES jag att inför min klass säga att det var ett mistag jag menade inte det...men i stället för att se mig så skickas jag till psyket...... ännu en gång utan att få tillhöra en grupp man såg sina klasskamrater åka till skolan och man själv fick ta en annan buss in till psyk jag ville inte jag ville försöka få vänner leva som alla andra ungdommar..... men det tog dom i från mig... när jag väl fick några vänner som var äldre än mig och det var killar så var missnöjet på psyk stort dom klagade på mina kläder .... min största idol var min storebror och på den tiden hade dom trasiga jeans och när jag kläddde mig som broder fick min far tillsägelse får personalen jag fick helt enkelt inte få vara mig själv............och när dom tyckte att jag var färdigbehandlad så hade jag bara nian kvar att gå....................Då kom det värsta jag fick inte komma tillbaka till min skola.............Jag skickades till min mor och där började krånglet vi bodde några meter från skolgränserna så det var fram och tillbaka till vilken skola jag tillhörde.............sen bestämdes det nytt skoldaghem.... dom kuynde inte ta emot mig direkt.................jag tillhörde inget igen..................... alltid utanför


gymnasiet var också ett helvete utkastad från elevhemen pga att inte passade in...............SVEK igen från vuxen världen............ Egen lägenhet blev lösningen.............men var aldrig nån i gänget..... märktes verkligen på återträffen att man bara var där........försöktre verkligen


SLUTSATS: JAG ÄR ENSAM JAG HAR INGA VÄNNER SOM BRYR SIG ELLER VILL UMGÅS MED MIG

 
 
peter

peter

17 maj 2013 20:09

Du vet att du har goda vänner som bryr sig och accepterar dig som du är och du behöver inte bevisa ngt för oss, tänk på det.
kram.

http://iceluna.bloggplatsen.se

iceluna

25 februari 2014 22:24

Vet det

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av iceluna - 10 mars 2016 19:17

Är i en liten svacka det har varit så mycket runt omkring mig o vet inte hur jag ska samla ihop allt. Har en sådan längtan att för en stund bara få vara mig själv o släppa allt o bara njuta. Jag vet inte hur jag ska lösa allt..... gör mitt bästa sakn...

Av iceluna - 9 februari 2016 15:42

Jag är hyffsat stanil nuförtiden visst jag får mina attacker speciellt den här tiden på året bara tanken på att bli äldre att man överlevt ett år till får det att vända sig inom mig. Lite possitiva saker En av mina favorit lärare har tagot kon...

Av iceluna - 11 mars 2014 16:04


Ska sy en ny medeltids klänning inför sommaren läst runt på nätet för att fiska idéer mest står det att gör inte så här o att man typ ska vara korrekt efter tiden..... Men skiter i det va fan huvudsaken med hela medeltidsveckan är ju att ha kul sen k...

Av iceluna - 5 mars 2014 10:30

Nu är det onsdag igen vilket betyder dbt har inte gjort veckokortet till psykologen men va fan det har vart en bra vecka så ...

DBT

Av iceluna - 26 februari 2014 21:50

idag har det vart fulltecknat med min dialektisk betende terapi som förkortas DBT vi gick igenom myter om relationer och stärkande tankar för första gången hade jag o psykologen ett samtal vilket vi aldrig haft förut för han tjatar om mat o hur jag s...

Presentation

Älskad av en del
Är den jag är
Take it or leave it

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards