Alla inlägg under april 2011

Av iceluna - 26 april 2011 13:49

du finns där ute men utom räckhåll för mig, du var min vän och jag förstörde allt.... Saknaden över dig är stor kommer jag någonsin att få tillbaka dig?????


ska ut igen i det fina vädret och attackera min mossmatta :P



Av iceluna - 18 april 2011 17:15

just nu känner jag ingen livslust över huvud taget har en sån dödslängtan att det är jobbigt, försöker att tänka på min familj men jag orkar verkligen inte må så här länge till........... Har börjat ränkna tabletter igen.............

Av iceluna - 13 april 2011 12:39

som brukligt glömt eller rättare sagt inte haft medicin hemma har nu gjort mig till ett nervvrak igen.......... Orkar inte ta mig till apoteket för att hämta ut dem endå............ Önskar att jag hade kvar dig som vän........ Saknaden när jag mår dåligt blir ännu större.........lillasyster behöver dig.............

Av iceluna - 2 april 2011 16:15

jag börjar bli så jävla trött på det här glömmer jag ta mina mediciner typ en dag så är jag hur dålig som helst dagarna efteråt.............har ingen lust att göra någonting.............måste börja träna har typ 25 kg att gå ner minst jävla mediciner som fått en till att gå upp så här...............och så saknar jag min vän så jävla mycket.............




Snälla låt mig få dö..................... det skulle va en sån befrielse för mig

Presentation

Älskad av en del
Är den jag är
Take it or leave it

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards