Alla inlägg den 17 januari 2012

Av iceluna - 17 januari 2012 23:38

vad är frihet och lycka

för mi9g är frihet att köra fort på en mörk väg då är jag bara fokuserad på bilkörandet all smärta rinner av men så fort bilen är parkerad kommer den tillbaka då ger skärandet mi9g en inre frid få se blodet sippra ut vill bara skära djupare och djupare för orkar inte ha den här smärtan sorgen inom mig längre om jag kunde hade jag skärt ut mitt hjärta för det är där smärtan sitter som mest för mig har det allid varit allt eller inget svart eller vitt det finns några grå nyanser orkar inte prata med någon har inte svarat i telefon sen måndags vill inte mer vill bara få va i fred inte ens vara med min bror fick mig att känna mig tygg o tillfreds 


orkar inte höra alla dessa måsten jag måste inget som inte jag själv vill det är min kropp jag bestämmer över den det är det sista jag har ingen ska få bestämma över mig inte sjukvården ingen DET är mitt liv man säger att hoppet är det sista som lämnar människan och jag har inget hopp kvar ingen tro heller och kärleken har lämnat mitt hjärta det är kallt och hårt som sten inget kvar..........

Av iceluna - 17 januari 2012 23:38

vad är frihet och lycka

för mi9g är frihet att köra fort på en mörk väg då är jag bara fokuserad på bilkörandet all smärta rinner av men så fort bilen är parkerad kommer den tillbaka då ger skärandet mi9g en inre frid få se blodet sippra ut vill bara skära djupare och djupare för orkar inte ha den här smärtan sorgen inom mig längre om jag kunde hade jag skärt ut mitt hjärta för det är där smärtan sitter som mest för mig har det allid varit allt eller inget svart eller vitt det finns några grå nyanser orkar inte prata med någon har inte svarat i telefon sen måndags vill inte mer vill bara få va i fred inte ens vara med min bror fick mig att känna mig tygg o tillfreds 


orkar inte höra alla dessa måsten jag måste inget som inte jag själv vill det är min kropp jag bestämmer över den det är det sista jag har ingen ska få bestämma över mig inte sjukvården ingen DET är mitt liv man säger att hoppet är det sista som lämnar människan och jag har inget hopp kvar ingen tro heller och kärleken har lämnat mitt hjärta det är kallt och hårt som sten inget kvar..........

Presentation

Älskad av en del
Är den jag är
Take it or leave it

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards